Dlaczego nie ma rankingu mojej strony?



Nie da się tego obejść. SEO nie jest procesem nocnym.

Rzeczy muszą być zrobione i muszą być wykonane w porządku. (Nie będzie dobrze budować linków o wartości miliarda, jeśli wszystkie trafią na stronę, która nie jest w stanie przekonwertować ruchu).

Badanie, tworzenie i wdrażanie strategii wymaga czasu i rozpoczęcia tworzenia treści.

Następnie Google potrzebuje więcej czasu na wprowadzenie zmian, a następnie trzeba poczekać, aż wyszukiwarka ustali, czy rzeczywiście wprowadzasz nową wartość.

Powyższy film wideo został już wcześniej połączony, ale w miarę możliwości chcemy tworzyć kopie zapasowe naszych roszczeń.

Mówi w nim, że na ogół wprowadzenie ulepszeń trwa od czterech miesięcy do roku, a następnie rozpoczęcie uzyskiwania wyników.

Innymi słowy, czas jest czymś, czego nie można uniknąć. To trudne, ale SEO wymaga cierpliwości.

| Uzyskaj bezpłatny raport z witryny, aby zobaczyć, jak działa Twoja witryna. |
Twoje słowo kluczowe może nie oznaczać tego, co myślisz, że powinno

To jest nasze doświadczenie z terminem „SEO”.

To słowo kluczowe jest oczywiście dla nas ważne (o którym dyskutowaliśmy na naszym blogu o zwiększeniu ruchu o ponad 200%). W pewnym momencie nasza strona domowa w ogóle nie mogła znaleźć tego terminu. Nie zrobiliśmy niczego na stronie, żeby nie wypadła z rankingu, to tylko jeden dzień.

Więc naprawdę zaczęliśmy patrzeć na środowisko strony wyników wyszukiwania tego słowa.

Od dłuższego czasu byliśmy na drugiej stronie rankingu, zawsze tylko potrafiliśmy złamać # 10. A potem zniknął.

Nasza strona blogu jednak nie.

Okazuje się, że kiedy naprawdę patrzysz na tę pierwszą stronę, łatwo zauważyć, że Google nie wierzy, że ludzie poszukujący terminu „SEO” szukają firmy, która wykona dla nich SEO.

Zamiast tego starają się dostarczyć jak najwięcej informacji na temat tego, czym jest SEO i jak to się robi.

Dlatego (nie wliczając wyników płatnych) prawie każdy wynik na pierwszej stronie jest przewodnikiem po SEO, dyskursie na temat tego, czym jest SEO i czy go potrzebujesz.

Sam Google ma obecnie co najmniej 2 miejsca na pierwszej stronie.

Tak więc przez pewien czas uważaliśmy, że po prostu nie możemy już klasyfikować naszej strony głównej na pierwszej stronie. To nie jest to, co Google uważa za odpowiednią odpowiedź na pytanie „SEO”.

Miejsce 5

(Oczywiście, aby udowodnić, że się mylimy, Google ponownie zaczęło rankingować naszą stronę główną. Obecnie jesteśmy jedyną witryną agencji, która plasuje się na pierwszej stronie).

Chodzi o to, że możesz chcieć uszeregować pewną stronę pod kątem określonego słowa kluczowego, i pomimo wszystkich dobrych SEO, które robisz, nigdy nie wydaje się, aby złamała się dla ciebie, ponieważ słowo to oznacza coś innego niż dla Google .

Przyjrzyj się bliżej pierwszej stronie i sprawdź, czy może rodzaje wyników, które Google chce wyświetlać, różnią się od tych, które chcesz udostępnić.
Twoja strona może wyglądać wspaniale, ale to piękno jest tylko Skin Deep

Zapłaciłeś dużo za dobrze zaprojektowaną i bardzo nowoczesną stronę internetową. Wszystko o tym wygląda świetnie. Sprawdzasz to codziennie, aby jeszcze bardziej docenić projekt.

Dlaczego Google nie docenia tego tak, jak Ty?

Możliwe, że twój projekt może wyglądać świetnie, ale nie uwzględniał każdego kąta SEO.

Może być wiele rzeczy, które Cię powstrzymują, w tym:

    Powielona treść
    Niewystarczająca zawartość
    Stare, nietknięte, stare treści
    Myląca nawigacja
    Podziel fokus słów kluczowych, więc istnieje wiele stron, które mogą oznaczać dany wyraz
    Niekompletne podstawy, takie jak meta, znaczniki alt i znaczniki schematu
    Brak bloga lub innego sposobu ciągłego odświeżania treści

Przeszliście niezauważeni przez sieć na dużą skalę

Linki są nadal czymś i prawdopodobnie zawsze będą. I chociaż istnieje wiele miliardów sposobów na ich zdobycie, nie wszystkie z nich są warte posiadania, a niektóre mogą być szkodliwe.

Potrzebujesz dobrego portfolio linków z różnych źródeł. Niektóre z nich nie powinny być stosowane, niektóre powinny pochodzić z naprawdę dobrych stron, niektóre powinny być tylko zwykłymi witrynami.

Kupowanie linków nie wchodzi w rachubę. Schematy połączeń, również złe. Ważne jest, aby znaleźć naturalne sposoby zwiększenia dobrych linków i uniknąć tych, które mogą podnieść flagę dla Google.

Oczywiście linki również mogą stanowić problem w inny sposób.

Na przykład:
Zauważyłeś niewłaściwą część sieci

Niektórzy ludzie mogą zacząć używać nieetycznych taktyk na swojej stronie.

W rzeczywistości nie potrzebują powodu, aby to zrobić. Mogą po prostu wybrać witrynę jako cel wstrzyknięcia złośliwego kodu. Mogą też zacząć skrobać bloga i publikować całą zawartość. Mogą też zacząć budować niezliczone linki do Twojej witryny z wątpliwych stron internetowych.

Google jest całkiem dobry w wykrywaniu negatywnego ataku SEO, ale nie chcesz ryzykować tego rodzaju kary, która może z tego wyniknąć, więc bądź czujny.

I to prowadzi nas do następnego wpisu:
Google może umieścić Cię w polu karnym

Kara za działania ręczne może całkowicie usunąć Twoją witrynę z wyników wyszukiwania Google.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ryzyko SEO do podjęcia i ryzyko SEO, których należy unikać

6 zasad skutecznego marketingu e-mailowego